Friday 10 March 2017

2017 BDTTA BGM

Brunei Darussalam Table Tennis Association
Biannual Grand Meeting

Newly elected committee for term 2017/2019:


President - Hj Daud Bin Hj Hitam

Vice President 1 Hj Sheikh Said Bin Hj Sheikh Yahya
Vice President 2 - Hj Rusli Bin Hj Yusof
Secretary General - Anthony Liew
Treasurer - Md Mujib Bin Musauwir


Regular committee members - 
-  Omar Nasir, 
- Md Eizza Bin Suhaili,  
- Hj Damit Hj Abdul Rahman, 
- Samuel Revales, 
- Pg Md Noor, 
- Pg Sofian Bin Pg Hj Ibrahim, 
- Sia Leong Ping


End


-----------------------------

Brunei Darussalam Table Tennis Association
Biannual Grand Meeting


Date: 26 Mar 17
Day: Sunday
Time: 2.30pm

Venue: Qasehmaisara Cafe House, Plaza Athirah, Batu Satu.

Offer:
 BDTTA membership fee has been reduced to BND5-00 (2 months membership) for one day only (26 Mar 17). Usual price BND30-00 (1 year).


All Bruneian table tennis community are invited. Free food and drinks for members.

The new 2017 BDTTA committee will be elected on 26 Mar 17.

Please come & support Bruneian table tennis by registering as a BDTTA member and voting for your favorite candidates to serve as the new 2017 BDTTA committee.




End

14 comments:



  1. Do you need an urgent loan we offer worldwide loan to who in need of loan the business opportunity you having being looking for is here again. email us now at: qmank011@gmail.com

    LOAN APPLICATION FORM
    1) Full Name:
    2) Gender:
    3) Loan Amount Needed:.
    4) Loan Duration:
    5) Country:
    6) Home Address:
    7) Mobile Number:
    8)Monthly Income:
    9)Occupation:
    )Which did you here about us.

    Best Regards.


    ReplyDelete
    Replies
    1. URGENT LOAN OFFER WITH 3% INTEREST RATE APPLY TODAY.
      Do you need finance to start up your own business or expand your business, Do you need funds to pay off your debt? We give out loan to interested individuals and company's who are seeking loan with good faith. Are you seriously in need of an urgent loan contact us.
      Email:  aabidullahaameen62@gmail.com

      LOAN APPLICATION DETAILS.
      First Name:
      Last Name:
      Date Of Birth:
      Address:
      Sex:
      Phone No:
      City:
      Zip Code:
      State:
      Country:
      Nationality:
      Occupation:
      Monthly Income:
      Loan Amount:
      Loan Duration:
      Purpose of the loan:
      Email: aabidullahaameen62@gmail.com


      URGENT LOAN OFFER WITH 3% INTEREST RATE APPLY TODAY.
      Do you need finance to start up your own business or expand your business, Do you need funds to pay off your debt? We give out loan to interested individuals and company's who are seeking loan with good faith. Are you seriously in need of an urgent loan contact us.
      Email: aabidullahaameen62@gmail.com

      LOAN APPLICATION DETAILS.
      First Name:
      Last Name:
      Date Of Birth:
      Address:
      Sex:
      Phone No:
      City:
      Zip Code:
      State:
      Country:
      Nationality:
      Occupation:
      Monthly Income:
      Loan Amount:
      Loan Duration:
      Purpose of the loan:
      Email: aabidullahaameen62@gmail.com

      Delete
  2. Do you need an urgent loan? We offer loans with a low interest rate.
    Whatever your circumstances,business loan, person loan, have a poor credit rating,
    contact for more info :unityfirmfinancialhelp@gmail.com
    Full Names:
    Date of Birth:
    Amount Needed:
    Purpose for Loan:
    Duration:
    Country:
    Mobile:
    The site you found our advert:
    Regards,
    On-line Advertiser/Announcer
    unityfirmfinancialhelp@gmail.com
    Unity Firm Financial Help

    ReplyDelete
  3. Do you need a loan .We are Legitimate and guarantee loan lender. We are a company with financial assistance. We loan funds out to individuals in need of financial assistance, that have a bad credit or in need of money to pay bills, to invest on business. I want to use this medium to inform you that we render reliable beneficiary assistance as We'll be glad to offer you a loan. Please contact us directly on via woodgatecredit@outlook.com

    ReplyDelete
  4. Do you need a quick long or short term finance with a relatively low interest rate as low as 3%? We offer business finance, personal finance, home finance, auto finance,student finance, debt consolidation finance e.t.c email: moneysupplys@gmail.com

    ReplyDelete
  5. Getting a legitimate loan have always been a huge problem To clients who have financial problem and need solution to it. The issue of credit and collateral are something that clients are always worried about when seeking a loan from a legitimate lender. But.. we have made that difference in the lending industry. We can arrange for a loan from the range of $5,000.00 USD to $500,000.000.00 USD as low as 3%interest Kindly respond immediately to this email: billjohnson.loanfirm011@gmail.com

    ReplyDelete
  6. Hello Everybody,
    My name is Mrs Sharon Sim. I live in Singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of $250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of $250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact Dr Purva Pius, call/whats-App Contact Number +918929509036 via email:(urgentloan22@gmail.com) Thank you.

    ReplyDelete
  7. Hello everyone, I am super excited today. I saw comments from people who had already received a loan from Sabinehelps@gmail.com and then I decided to sign up based on their recommendations and just a few hours ago I confirmed a total amount of eur 10,000 that I had requested in my own bank account. This is really great news and I advise anyone who needs a real loan to submit an application via their email: sabinhelps@gmail.com

    ReplyDelete
  8. Terima kasih kepada Tuhan Yang Maha Esa dan kepada PERUSAHAAN PINJAMAN ANDERSON
    untuk memberi saya pinjaman sebesar Rp90.000.000
    Nama saya Ayu Amangku dan emailnya ayuamangku@gmail.com, saya dari Jl.peninggaran Timur 009, RT 003/011, No 21 A Jakarta Indonesia.

    Saya telah berhutang selama bertahun-tahun sehingga saya telah mencari pinjaman dengan sejarah kredit nol dan sangat membantu dengan keuangan rumah, tetapi semua menolak saya karena peringkat kredit tinggi dan peringkat kredit rendah yang saya cari pada internet dan tidak pernah berhenti membaca dan belajar tentang PERUSAHAAN PINJAMAN RIKA ANDERSON di blog yang berbeda dari Maria fadhlan mariafadhlan@gmail.com, Ismaya Ismaya puspitanismaya@gmail.com dan Nabilah ashraff nabilahashraff@gmail.com.
    Saya menghubungi penasihat kredit Rika Anderson melalui email: (rikaandersonloancompany@gmail.com) Whatsapp: +15183602491 dan pinjaman saya diberikan pada 28 Februari 2019.

    Kemudian saya menyadari bahwa Tidak semua perusahaan pemberi pinjaman blog sepenuhnya palsu karena semua penghinaan keuangan saya telah diselesaikan, sekarang saya memiliki usaha bisnis yang baik, saya tidak dapat menyimpannya untuk diri saya sendiri sehingga saya harus mulai dengan membagikan kesaksian saya tentang perubahan hidup . Anda dapat menghubungi Ms. Rika Anderson melalui, atau melalui Anda juga dapat menghubungi saya untuk informasi melalui Email: ayuamangku@gmail.com

    PERUSAHAAN PINJAMAN RIKA ANDERSON
    Email: rikaandersonloancompany@gmail.com
    Panggilan Saluran Bantuan Layanan Pelanggan: +1 (518) 360-2491
    Layanan Pelanggan Whatsapp: +15183602491

    ReplyDelete
  9. Binární / bitcoinové volitelné obchodování !!!!
    Cesta k úspěchu je velmi úzká a to, co ji zužuje, je nedůvěra a pochybnost před příležitostmi.
    Bitcoin je skutečný obchod. Investovat
    250 $ - 3000 $
    500–5 000 USD
    1000 $ - 10000 $
    1500 $ - 15000 $
    2 000 - 2 400 USD
    Získejte zisk za 5 pracovních dnů
    Zainteresované osoby Kontaktujte mě, pokud máte zájem, nebo WhatsApp +1 (301) 329-5298 nebo e-mail: int.hackers002@gmail.com

    ReplyDelete

  10. Binary/bitcoin optional trading!!!!
    Way to success is very narrow,and what makes it narrow is disbelief and doubt in front of opportunity.
    Bitcoin is the real deal.Invest
    $250 - $3000
    $500- $5000
    $1000- $10000
    $1500-$15000
    $2000-$20000
    Get profit in 5 working days
    Interested individuals Contact me if you are interested or WhatsApp +1(301) 329-5298 or email: int.hackers002@gmail.com

    ReplyDelete
  11. Halo semuanya! Bantu saya berterima kasih kepada Bunda Esther

    Saya Widodo saya tinggal di Medan di Indonesia, saya telah mencari pinjaman selama beberapa tahun. Saya 6 kali menjadi korban penipuan dengan pemberi pinjaman palsu yang telah menghancurkan hidup saya, saya memang mencoba bunuh diri karena mereka. Karena saya punya hutang dan tagihan yang harus dibayar. Saya pikir ini sudah berakhir untuk saya, saya tidak lagi memiliki perasaan hidup. Saya hampir menyerah, tidak sampai saya mencari saran dari teman SISKA WIBOWO (siskawibowo71@gmail.com) yang kemudian mengarahkan saya ke pemberi pinjaman yang sangat andal, Ny. ESTHER PATRICK yang meminjamkan pinjaman tanpa jaminan sebesar 150 juta Rupiah dalam waktu kurang dari 24 jam tanpa tekanan atau tekanan pada tingkat bunga lebih rendah dari 2%. (estherpatrick83@gmail.com)

    Saya sangat terkejut ketika saya memeriksa rekening bank saya dan menemukan bahwa jumlah pinjaman yang saya terapkan langsung ditransfer ke rekening bank saya tanpa penundaan atau kekecewaan, karena saya berjanji akan membagikan kabar baik sehingga orang bisa mendapatkan pinjaman dengan mudah tanpa stres . silakan hubungi ibu sekarang estherpatrick83@gmail.com

    Dan saya tahu sebagian besar dari Anda juga telah menjadi korban penipuan, Anda tidak perlu repot lagi karena saya harus menyampaikan kabar baik dan satu-satunya pemberi pinjaman yang dapat Anda percayai, Jadi saya tidak dapat menyimpan ini untuk diri saya sendiri sehingga saya harus mulai dengan membagikan kesaksian tentang mengubah hidup ini bahwa Anda dapat menghubungi saya melalui email (widodocepi@gmail.com) Ny. Esther Patrick Saya selamanya Bersyukur atas Segala yang telah Anda lakukan untuk saya.

    ReplyDelete
  12. Assalamualaikum
    Saya membawa kabar baik kepada Anda semua warga negara Indonesia di platform ini, Tuhan telah sepenuhnya setia kepada saya dan seluruh rumah saya telah bertahan sejak Mei 2019, kesaksian saya dan kabar baik saya berjalan seperti ini, Nama saya Kartin Kiba dari Jl.P .Biak 9 No. 230 Rt.007 Rw.018 Desa Arenjaya, Jakarta Timur, Kota Bekasi, Jawa Barat, saya adalah seorang pemasar di perusahaan tempat saya bekerja, Suami saya dan saya ingin menggunakan platform ini untuk menginformasikan semua ini. Platform ini membutuhkan dan mencari pinjaman yang tulus untuk berhati-hati karena internet dan blog penuh dengan perusahaan pinjaman palsu dan penipuan yang hanya ada di sini untuk merobek uang hasil jerih payah Anda.

    Suami saya dan saya memiliki hutang besar dan kami memutuskan untuk mencari pinjaman online untuk melunasi hutang kami dan kami menghubungi perusahaan pinjaman dari Singapura yang pada bulan Desember 2018, dan kami ditipu oleh pemilik perusahaan dengan meminta kami untuk membayar banyak biaya yang kami bayar dan pada akhirnya kami tidak mendapatkan pinjaman, kami kehilangan sekitar Rp7.500.000 untuk perusahaan pinjaman palsu di Singapura karena kami mengajukan pinjaman sebesar Rp450.000.000,00 dan dengan semua biaya yang kami bayarkan kami lakukan tidak mendapatkan pinjaman dan suami saya dan saya sangat Frustrasi dan saya dipecat dari pekerjaan saya di perusahaan tempat saya bekerja karena saya juga mengambil pinjaman dari perusahaan tempat saya bekerja dan kami bangkrut dan muak dengan kehidupan.

    Jadi Tuhan itu baik, kami berdoa dan Tuhan mengarahkan kami ke seorang pelayan dan pada hari yang setia ini 20 Mei 2019, saya menjelajah internet ketika saya bisa menemukan kesaksian seorang wanita Indonesia dengan nama Yohanes Hendra Who dari Kota Bandung, bagaimana Tuhan mengubah kehidupan keuangannya melalui perusahaan pinjaman. Dia meminta saya untuk menghubungi ibu Helen dan dia memperkenalkan saya kepada ibu Helen dan dia memberi saya keberanian dan saya mengajukan pinjaman dari ibu dan ibu Helen, Helen akhirnya membantu saya mendapatkan pinjaman. di perusahaan dan saya mendapat jumlah persis yang saya ajukan dan saya sangat senang.

    Saya juga ingin menggunakan kesempatan ini untuk memberi tahu rekan-rekan saya bahwa jika Anda membutuhkan pinjaman asli yang asli dan ingin mendapatkan pinjaman cepat dengan tingkat bunga 2%, cukup mendaftar melalui Ny. Helen Wilson melalui email: (helenwilson719@gmail.com) atau Whatsapp: +1-585-326-2165. Anda juga dapat menghubungi saya melalui email ini, (kartinkiba72@gmail.com). untuk informasi lebih lanjut.

    ALLAH memberkati kalian semua!
    Terima kasih.

    ReplyDelete
  13. Need a Debt Loan To Pay Off Bills?
    Take control of your debt today
    Available Now Business Expansion Loan Offer?
    Do you need a loan to pay off Bills?
    Do you need a loan?
    Do you need Personal Loan?
    Business Expansion Loan?
    Business Start-up, Education,
    Debt Consolidation Loan
    Hard Money Loans
    Loan for any thing ?
    We offer loan at low interest rate of 3%
    Loan with no credit check,
    Email us: clemalphafinance@gmail.com
    Call or add us on what's app +91-9818603391

    ReplyDelete